پست ثابت قدم
 
عشق هرگز نميميرد
عشق هرگز نميميرد
دو شنبه 20 خرداد 1398برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : Roham       

 

"سسلاممم"

سلام به دوستای گلم که با وجودشون شمع محفلمونو روشن کردم... بعد از خوش آمد گویی و خیرمقدم شما عزیز دل... میخواستم یه مطلب راجع به خودم و امثال خودم بنویسم.

خدا زمین را آفرید من انسان هستم جسمم از خاک و روحم از جنس خداست! اینجا زمینه... همون جایی که خاطره ها حقیقی میشه غم ها شیرین میشه و شیرینی ها تلخ!

اینجا جایی است که "ما" شکل میگیره. من و تو ! جایی که نر و ماده از هم متمایز میشن و اینجاست شروع ماجرا! من محکوم به حبس ابدم... پس از دادگاه به زندانی به نام جسم تبعید شدم و آنجا توی سلول انفرادی

که بهش میگفتن ترنسکشوال بودم. دوباره قرار دادگاه دارم. قاضی پرونده من همونیه که منو بهتر از خودم میشناسه مطمئنم که میدونه من گناه کار نیستم و مرتکب جرمی نشدم... شاید یه حادثه ولی من بی گناهم! اون مهربونه و

به خاطر همین برام حبس ابد رد نکرد چندسال بعد آزادم میکنه من به اون ایمان دارم...قاضی من خدای منه           این بود ماجرای من.....

منتظرتونم...

 

خوش اومدین



نظرات شما عزیزان:

arad
ساعت15:52---24 تير 1392
sallam dadsh manam ts am f2m xoshal misham ba ham ashna shim b veb manam y sari bzan xoshal misham rasti karat jor shode????
پاسخ:سلام داداشى خوش اومدى لينك شدى داداشى :)


خانوم آرش جان
ساعت15:41---23 تير 1392
سلام داداشی..

آخه چرا نمیتونید،قبلا چطور میومدین پس؟

شاید آدرس وبتون رو وارد نکنید بشه ها..


پاسخ:سلام زن داداش اره فك كنم درس شد!! از اين به بعد هر روز وبتونم! دارم وبمم تغير ميدم


آرش
ساعت15:39---23 تير 1392
به سلام داداش روهام گل...داداش شما کجا بودی خانوم من داشت در به در دنبالت میگشت!!!آخه میخواست منو بفرسته پهلوی شما واس کار آموزی..


پاسخ:سلاااااااااااااام داداش نوكرتم! اقايى به مولا! ببخش منو بزار من اين وبو عوض كنم بتونى بلينكى راحت شيم! آقا ما كوچيك شوماييم


فاطمه بانو
ساعت20:39---22 تير 1392
سلام داداش گلم

حتما آزادت می کنه...

اگه اراده ت رو بیشتر کنی و بیشتر پیگیر باشی، زودترم آزاد میشی...
پاسخ: سلام خواهرم خوش اومدی. انشالله همه ازاد شن


ز
ساعت1:58---21 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....

خانوم آرش جان
ساعت15:34---17 تير 1392
داداشی من هرچه قدر لینکت میکنم نمیشه..؟؟؟!!!!!چرا؟؟؟؟!!!!

یه پیشنهاد دارم،قبل اینکه دوستان با وبت آشنا بشن،شما از بلوگفا باز کن تا همه و هم خودت راحترباشن..

مطالبتم کپی کن اونجا
پاسخ: به به سلام زن داداشه گلم اره زن داداش احتمال زياد همينكارو ميكنم ولى من كلا بلاگفا نميتونم نظر بزارم اين الان مشكلمه :(


خانوم آرش جان
ساعت15:29---17 تير 1392
سلام داداشی..

خسته نباشی..

از انجمن چه خبر؟چرادیگه فعالیت نداری داداشم؟

ما دلمون فقط به شما خوش ها..
پاسخ: سلاااااااام به به چرا من فعاليت دارم از اون خفناش الان كم كم رو ميكنم


خانوم آرش جان
ساعت2:00---16 تير 1392
سلااااااااااام..شما همون داداش روهامی هستید که رئیس کمیته ی حمات از بانوان هست؟؟

یعنی وبلاگ باز کردین و مارو در جریان نزاشتید عایا؟؟
پاسخ: سلااااااام زن داداش گللمممممم اره خود خودمم! واى چه خوب كه وبمو پيدا كردين! زن داداش خوبم من تو يكى از مطالبم نوشتم واسه بلاگفا نميتونم نظر بزارم نميدونم چرا! بى ادبيه منو ببخشيد! به داداشمونم بگين سر بزنن بنده حقير خوشحال خواهم شد [گل]


alone
ساعت12:32---15 تير 1392
سلام داداش و زن داداش جدید...

وبلاگ خوشملی دارید

داداشی برات آرزو میکنم هرچه زودتر به هدفت برسی...

زن داداش شماهم به ما سربزنید...خوشحال میشم
پاسخ:سلام خواهر عزيزم شما لينك شدين نظر لطفتونه!! زن داداش فعلا در دسترس نميباشد D-: هر وقت اومد حتما مياد وبتون ؛)


ساعت9:39---12 تير 1392

دانیال

سلام داداش حالا وب میزنی و ما رو بی خبر میزاری ؟؟  مخلصم

پاسخ: سلاااااااااااااااااممممممم داشم من نوکرتم. داشی به مرامت قسم 6.7 بار نظر گذاشتم واسه همه هیچکدوم نرفته  اقایی خوش اومدی داداش گلم



کیارش
ساعت14:43---6 تير 1392
داداش جون امیدوارم هرچه زودتر خودت بشی درکت میکنم داداشم

واسه منم دعاکن گل پسر

مرسی که بهم سرزدی
پاسخ:به به سلام داداش گلم. اقايى. چشم به روى تخم چشام. نوكرتم گل پسر


هلن
ساعت13:14---3 تير 1392


خواهش میکنم چه حرفیه....



امیدوارم روزای سختی زودتر تموم بشن
پاسخ: واقعا لطف دارين :) انشالله زندگى همه رو به ارامش باشه


ساعت2:09---1 تير 1392

سلااام دادش گلم ...!

خوبي....!

مرسي كه هميشه به وب سر ميزني خيلي خوش حالمون ميكني...!

قربووونت ايشاالا موفق باشي گل پسر

پاسخ: به به سلام خدمت زن داداش محترم انجام وظیفس ممنون که سر زدین خوشحالم کردین ایشالله شاهد پیروزی شما و داداش ارسلان



ساعت11:13---31 خرداد 1392

سلام داداش گل..

خوبی؟

داداشی عاشق اون نظره شدم ک واسه داداش محمد امیر گذاشتی..همون ک راجع ب عکس پاش بود..مردم از خنده.. 

موفق باشی..به منم ی سر بزن روحیه مونو شاد کن.. 

پاسخ: سلااااااام من به شما :) بله شما خوبی؟ خواهش میکنم D-: شما که ما رو خرکیف کردی با حضورت... به رو چشم ما هم اومدیم



رامتین
ساعت11:03---31 خرداد 1392
سلام آقا مبارک باشه انشالله همه وبت پر از آپهای شاد باشه موفق باشی
پاسخ:سلام داداش اقايى! ايشالله شاهد پيروزى شما در زندگى باشيم :)


sina
ساعت19:09---30 خرداد 1392
فرشته ی مرد!!!
پاسخ:اقايى پسر :) لطف كردى سر زدى روحم شاد شد :-)


فرزاد
ساعت9:00---30 خرداد 1392
سلام افتتاحوبلاگتو تبریک میگم
پاسخ:سلااام داداشم! خوش اومدى نوكرتم آقا :)


ساعت1:40---30 خرداد 1392
درووووووووووود بر مرد پارسی برادر رهام.

داداش منم هم سنتم موسيقى دوس دارم و عاشق برق و الكترونيك و الكتروتكنيكم :) پاسخ:سلام براد فرشاد!! به به داداش در اينده باهم كار ميكنيم :))) ممنون كه سر زدى نوكرتم داداش


ساعت19:39---29 خرداد 1392
سلام داداشم. حالو احوالت پسره بيمعرفت؟

وبلاگ ساختي خبر نميدي؟؟پاسخ:سلام داداش!!!!! به جان خودم، خود خودم واست نظر گذاشتم :-O تازه كليم گفتم شما و نفس خانوم تشريف بياريد :-O كاكا مو رو ببخش :'( مو نظر گذاشتوم


بئاتریس
ساعت19:07---29 خرداد 1392
سلااام داداش گلم..

کجا بودی تو داداش؟

وبت مبارک باشه لینکت کردم داداشی..تو هم ی سر بزن بهم خوشحال میشیم..

پاسخ:به به سلااام شما هم لينك شدين! ممنون كه سر زدى خوشششششحال شم :)


masih
ساعت19:06---29 خرداد 1392
سلام رهام جان

لینک شدی داداش
پاسخ:سلام پسر اقايى نوكرتم :))


سیدمهدی
ساعت14:58---29 خرداد 1392
سلام داداش

نوشته ت قشنگ بود

وبلاگت هم قشنگه

مبارک باشه

به خوشی پرش کنی

شادباشی
پاسخ:سلااااام گل داداش. نوكرتم ايشالله شاهد شادى و خوشبختيه شما باشيم :)


mohanna
ساعت5:42---27 خرداد 1392
وا خوب چرا آپ نمي كني؟

پاسخ:سلاااااااام نبينم اشكتو!! Mohanna جونم من شنبه با پست جديد خبراى جديد مياررررم زود آپ ميكنم قول ؛))


کیارش
ساعت20:57---26 خرداد 1392
سلام داداش مرسی از وبلاگ
پاسخ:سلام داداشم قربووووونت پسر


سعید
ساعت17:10---25 خرداد 1392
سلام داداش

تبریک می گم وبلاگتو، برات بچرخه چرخاش

راستی بلاگفا، نمی تونه لوکس رو لینک کنه متاسفانه


پاسخ:سلوووم داداشم ممنونم كه سر زدى اشكال نداره داداش فدا سرت ؛)


مهراد
ساعت14:05---24 خرداد 1392
سلام گل پسر کجایی خبری ازت نیس..

شیطون سرت شلوغ شده ب ما سر نمیزنی..(چشمک)

مخلص داداش
پاسخ:سلااااام داداش كلى خبر خوب دارم الان شهرمون نيستم شنبه پست جديد ميزارم داداشممممم :))))


mohanna
ساعت14:41---23 خرداد 1392
سلام...

ببخشيد دير اومدم...

آخه مرورگرم مشكل پيدا كرده بود...

لينكيدمت...

با افتخار

قول ميدم از بازديد كننده هاي عمومي وبت باشم

فعلا باي roham جان
پاسخ:سلام عليكم :)) باعث افتخار منه كه شما به وبم سر ميزنيد :) با حضورتون وبم نورانى شد :)


حسین
ساعت13:47---23 خرداد 1392
سلام پسر گلم

خوبی داداشی؟

مباررکه

خیلی خیلی زیباست وبلاگت. مخصوصا اون عکسه که روی چوب نشسته.

خوش رنگ هم هست. آورین پاسخ:سلام داداش گلم مخلصتم چشات زيبا ميبينه داداش منم خوشحالم گل پسر


آرش
ساعت17:52---21 خرداد 1392
اااا!!!!!!!!داداش لوکس بلاگ لینک نمیشه!!!!!!!!!پاسخ:چرا لينك نميشه داداشم :( چرا؟!

آرش
ساعت17:46---21 خرداد 1392
دااشم شما لینکی

اگه ما روقابل دونستی بلینک!
پاسخ:اقايى شما... لينك كردم كه داداشم


مهراد
ساعت11:45---21 خرداد 1392
سلام داداش وبت مبارکه..

لینکیدمت تو هم منو بلینک(کلا با لینک هوشمند من مشکل دارمپاسخ:ممنون داداش گلم ممنون كه سر زدى پسر... به رو چشم لينكيدم D-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام به روى ماه همگى. من رهام و يه تى اس اف تو ام هستم. با افتخار ميگم يه تى اسم چون من ساخته ى خداوندم و اين تصور از همه چى با ارزش تره. من يه مردم و هر كس منو نپذيره به معناى نپذيرفتن خالق منه!منو خانومم منتظر حضور گرم و پر مهر دوستامون هستيم يا على... پروفايل بنده حقير فعال ميباشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 14041
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1